Stressig natt.

I natt har jag varit på seminarium och fått tunghäfta. 
Jag har varit på föreläsning och inte hunnit anteckna det jag ansåg vara viktigt som jag inte har en aning nu om vad det var. 
Jag har varit på lektion och insett att jag har två st olika individuella arbeten jag inte påbörjat som skulle vara klara dagen efter. 
Jag har bråkat med Jimmy om något jag inte minns. 
Jag har storstädat köket med disk högt och lågt och även härjat runt i tvättstugan.
 
Detta är vad jag minns att jag gjort i drömmarnas värld. Snacka om inre stress. Trodde jag var rätt lugn nu faktiskt. Det känns som att jag hade varit mer utvilad om jag varit vaken hela natten. 
 
God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0