Nedräkning.

Alltid när jag räknar ner till semester och ledighet känns de sista dagarna evighetslånga. Som att energin med nöd och näppe räcker till den sista dagen och skulle någon be mig jobba en dag till skulle det bli kaos i kropp o knopp. 

Jag har 9 dagar kvar med idag. Det känns riktigt tungt. Har dessutom i mitt tycke den tyngsta veckan kvar, kvällsveckan nästa vecka. 

Alltså åh. Jag orkar inte! Är så trött. Har skallebank och även om förkylningen är mer eller mindre borta så svider halsen än. Gnäll gnäll gnäll. Nu är min rast slut. Jag ska upp i mitt skåp leta rätt på en ipren och sen tillbaka till höglagret. Som tur är slipper jag ackord idag. Snart har halva dagen gått. Jag har 125% ob idag. Positivt tänk! 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är samma. Man kunde inte bry sig mindre om vad som sker på jobbet heller för man kommer inte vara där längre.
Nu verkar det som att det bara blir en helg till med jobb för mig och den känns ju typ jobbig nu istället för något kul.

Svar: Jo, jag ska ju jobba var fjärde helg sen och det känns piss ärlugt talat. Önskar jag slapp men jag måste ju få in lite extra utöver csn. Vadå? Blir det inget mer jobb på nya stället?
Camilla Dahlstedt

2015-01-06 @ 09:25:30
Postat av: Emelie

Ja dom har anställt en extrapersonal nu och hon kan ju mitt i veckorna också vilket jag inte kan ju. Så för att behålla henne måste ju hon få timmar, så mina timmar går till henne :|

Svar: Vad tråkigt. Förstår att det känns tråkigt att gå dit då. :/
Camilla Dahlstedt

2015-01-06 @ 18:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0