Kalasdag!

Vaknade med känslan av att en väldigt tung person satt på mitt huvud i morse. Att vakna med huvudvärk när man lagt sig utan är ingen höjdare. Jimmy gick upp med barnen, jag tog piller och somnade om. Tyvärr hjälpte det inte och den satans huvudvärken sitter i än även om det värsta lagt sig. Sprängande känsla. Varje gång jag får så vilket är rätt ofta undrar jag om det är fysiskt möjligt att skallen sprängs av trycket.. 
 
Kalasdag för Bella idag så det var bara att bita ihop och se glad ut. Nu blev det tack och lov ingen jättetillställning utan bara mina bröder, ena brorsans kids och mina föräldrar. Lagom kan jag tycka. Bella skötte dessutom tårtbaket helt själv och igår bakade hon chokladrutor. Kan inte riktigt fatta att hon är så stor nu. Ett år kvar till tonåren!? Jag slängde ihop en sats med kolakakor som jag trodde blev misslyckade. Alla är slut nu så att så misslyckade blev de visst inte. Pappa åt nog upp hälften. 
 
Bella fick ett par adidasbyxor av mina föräldrar hon visst önskat sig. Det hade jag ingen aning om. Haha hon hade skickat sms med tydliga instruktioner och en bild till mamma så hon hade fått lätt för sig denna gång ;) Hon fick även lite annat smått & gott. Av oss fick hon en påbyggnadshylla till sitt skrivbord som hon ville ha till alla hennes Victoria Secret grejer och sjuttiofjorton Babylips. 
 
Hyllbygge!
 
Nöjd tjej. 
 
Nästa vecka jobbar jag kväll. Söndagsångesten är ett faktum. Även om det är skönt att slippa gå upp klockan 5 och lämna hemmet strax därefter så jobbar jag mycket hellre dagskift. Men jag ska väl härda ut i 4 kvällar nu. Imorgon ska jag dessutom roa mig med att gå till tandläkaren och fixa en lagning som gått sönder efter en rotfyllning för snart 4 år sen. Lagningen gick sönder ett halvår efter. Borde vara garanti på sånt tycker jag när man betalar 4000 för att få det gjort. Men icke. Tror det skulle kosta 1200. Roligare kan man ju ha för pengarna. Egentligen stör det mig inte heller men lika bra att få det gjort.
 
Adrian sprang omkring och lekte papparazzi ikväll så jag avslutar med 2 bilder från honom.
 
 
 
Världens sötaste lillasyster!
 
 
Han älskar att ta kort men jag får lov att ta bort mobilen från plånboksskalet för annars åker 'locket' för.
 
Nu ska vi se ett avsnitt House of cards har Jimmy bestämt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0