Imorgon är det dags.

Imorgon smäller det, då blir jag högskolestudent. Det trodde jag aldrig. Visst att jag kämpade för det hela förra året men jag vet inte om jag riktigt trodde på det innerst inne. Jag vet att jag inte trodde på det innerst inne men jag kämpade på ändå.
 
Jag är faktiskt mindre nervös än vad jag trodde att jag skulle vara. Kanske för att jag varit nervös konstant i en månad nu så det börjar lägga sig? Eller helt enkelt att jag känner att jag har lite koll på läget. Om man nu kan ha det. Jag är förberedd på det värsta men kommer förmodligen ändå att bli chockad över hur mycket det är.
 
Håll gärna en tumme eller 2 imorgon klockan 13.15. Igår var jag utan för Mälardalens Högskola och kollade på kartorna över skolområdet vart jag ska vara så det har jag i alla fall koll på nu och bara en sån sak känns tryggt. Det gäller att ha så mycket kontroll som det bara går.
 
Nu ska jag snart sova för jag är otroligt trött. Lider av konstant trötthet numera känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0