Gott nytt 2015





Jag drog igång datorn för att skriva ett blogginlägg men den stod ich tuggade med några uppdateringar i en timme så jag kom av mig. 

Vi hade en lugn hemmakväll igår utan mobiler, datorer och tv. Vi spelade spel och hade en riktigt trevlig kväll. Nu är det alltså 2015. Galet. Var det inte milleniumskifte nyss?

Imorgon ska jag jobba. Börjar 6 vilket känns tungt med tanke på att barnen sovit till bortåt 7 hela lovet. Man anpassar sig ju snabbt så imorse när Adrian vaknade 7 så kändes det som att det var mitt i natten. Imorgon ska jag gå upp 5. Drygt. Barnen har tur och är lediga ända tills 8 januari. 

Bjuder på några bilder från kvällen igår. Pepparkakshuset skulle skändas. Eller 'heppa kak ss huset' som Adrian säger. Han särskriver inte. Han särpratar 😅

Nej. Bingen blir det nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0