Fri hemgång.

Jobbat och slitit ikväll. Det flöt på väldigt bra på jobbet idag. Alla kollin liksom bara passade i mina burar. Mer såna dagar vill jag ha. Ändå var jag inte sen på att gå hem när det blev Fri hemgång strax före 22. Jag skulle precis till att avsluta min order jag höll på med så det passade perfekt  Kan tyckas onödigt att gå hem 50 min tidigare men det var så skönt. Kvällarna är plågsamma. Jag är så kvällstrött. 

Nu är jag ledig ända tills på tisdag klockan 5.30. Att börja så tidigt är väl inte heller så lite plågsamt om jag ska vara ärlig. Jag går ju gärna och lägger mig tidigt på kvällarna så jag brukar få ihop några timmars sömn i alla fall. På tisdag är det dessutom trettondagen = 125% ob. Det är inte fy skam. 

Nu ska jag sova tror jag bestämt. Min kära dotter ligger i detta nu och snarkar så det hörs från hennes rum ända till vardagsrummet. Charmigt.. haha 💕 

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0