Träningsschema.

De dagar jag inte springer ska jag försöka göra detta. Har suttit och knåpat ihop ett litet träningsschema nu på morgonen sen får jag ju utöka när styrkan kommer. Just nu finns den inte alls. 6 armhävningar.. på KNÄ är vad jag orkar. Haha.

Finns inga bortförklaringar längre. Jag kan ju till och med göra detta med barnen med. Fast det är rätt svårt när Adrian försöker putta undan bollen när jag står planka ;)



Jag har en känsla av att jag kommer ha träningsvärk i muskler jag knappt visste att jag hade imorgon.




Kommentarer
Postat av: Erika

Haha gillar dina gubbar, söta! ;)
Här görs det 15 armhävningar varje kväll och sittande situps, det är träning försöker jag inbilla mig, tror inte kroppen tycker detsamma dock då jag typ inte alls får träningsvärk ;)

Svar: Ja men visst är jag väl duktig på att rita? :) Du ska veta att idag har jag en grym träningsvärk i magen. Så det firade jag med att köra idag igen fast bara en gång på allt. Måste komma på lite mer axel och rumpövningar också. Vad gjorde man innan google ;)
Camilla Dahlstedt

2014-03-03 @ 18:59:03
URL: http://erikanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0