Mitt i natten svammel. .

Kan inte sova. Vår käre son sover väldigt oroligt. Blir helt hysterisk emellanåt. Verkade väldigt trött ikväll. Ville mest sitta i något av våra knän och halvsova innan han självmant gick och la sig. Ger mig fan på han ska bli sjuk igen. Hoppas inte.

Jag gav som förslag till Jimmy för ett tag sedan att jag och Bella skulle åka utomlands själva. Mest på skoj. Ikväll tog han upp det och sa att det kanske vi skulle göra. Jag vet dock inte om jag vågar åka själv. Får nog tjata med mig någon. Mamma/mormor? :)

Jag känner mig fortfarande skum i magen till och från. Ska det aldrig ge sig?

Idag har jag betalat högskoleprovet. Nu måste jag alltså göra det. Känns som 350 kr i sjön men oj vad jag vill få ett bra resultat. Eller i alla fall ett resultat jag kan söka sjuksköterskeprogrammet med. Skulle behöva få hjälp av någon i lugn och ro att gå igenom hela kvantitativa delen.

Jag och Jimmy har fastnat framför Fringe. En serie som finns på Netflix. Så fort barnen somnar sitter vi o glor. Tur att det finns 87 avsnitt. Jag såg några avsnitt för några år sedan men kom av mig. En riktigt bra serie om man inte måste ha en vetenskaplig förklaring till allt.

Nu har inte Adrian gapat på en stund. Jimmy ligger därinne. Stackarn börjar jobba 5:30. Ska försöka sova nu.

God natt alla godingar + ni andra.

Kommentarer
Postat av: Emelie

BÄSTA serien. Åååååh så bra! Önskar jag kunde se den för första gången igen.

Svar: Ja, vissa saker känns väldigt överdrivna men ändå så fastnar man. Vi är bara på avsnitt 15 än så länge så vi har massa avsnitt kvar. :)
Camilla Dahlstedt

2014-01-22 @ 09:17:59
URL: http://Empolie.blogg.se
Postat av: Mamma

När ska vi åka? :)

Svar: Helst nyss :)
Camilla Dahlstedt

2014-01-22 @ 12:16:29
Postat av: Carola

Åh va kul att du ger dig fan på att göra provet! Jag tror stenhårt på dig babe!
Åh va kul med serie. Vi kollar på Skins som oxå finns på netflix. Så bra! 😜
Puss&kram & hoppas Adrian inte blev sjuk igen!

2014-01-22 @ 12:50:38
URL: http://carolalola.blogg.se
Postat av: jessamy

Men klart du klarar av att komma in på sjuksköterska. Om inte i höst så i vår! puss.

2014-01-22 @ 19:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0