Vård av mamma.

Nu vill jag må bra. Som det känns nu blir det ingen julfest imorgon. Tråkigt men hälsan får gå före. Hoppas återigen på mirakel över natten. 
Just nu ligger jag i sängen och vam:ar. Vård av mamma. Inte ofta man får ligga i lugn och ro mitt på dagen och vila såhär. 


Om drygt 1.5 timme ska jag hämta hem barnen. Blir nog tidigare. När jag varit hemma har jag hämtat dem 15 direkt efter mellis istället för 14.30. Känns som jag bara väntar ut tiden sista timmarna i alla fall så. Orkar jag så ska vi baka lussebullar. Orkar jag som sagt.. Jag är inte riktigt den som har tålamod till att ha små själpredor i köket. Dålig mamma. Speciellt nu när jag inte mår bra men de måste ju roas på något vis även fast orken tryter. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0