Skräp

Jag mår verkligen skräp idag. Önskar jag hade en barnvakt som överaskande kunde knacka på dörren och vilja umgås med barnen några timmar. Det har jag ingen. Vi har väldigt få barnvakter ens under planerade tillfällen. Barnen är ju lediga eftersom det är min lediga dag idag. Skulle säkert få lämna dem på förskolan om jag bara ringde och frågade men det känns inte rätt och dessutom skulle jag inte som det känns just nu orka ta fighten om påklädning  (vaarje gång vrålar Ninnie när vi klär på och av henne ) och sen ta oss dit. Det får bli en hemmadag i pyjamasens och filmernas tecken. Och hoppas på att jag orkar mig upp ur soffan för att hitta alvedon - Skallen exploderar snart!

God morgon var det!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Stackare! Tur innan jul i alla fall.

Svar: Jo fast det ena utesluter ju inte det andra tyvärr. 😉
Camilla Dahlstedt

2014-12-08 @ 11:19:55
URL: http://Empolie.blogg.se
Postat av: Carola

Krya på dig babe 😘

Svar: Tack detsamma 😚
Camilla Dahlstedt

2014-12-08 @ 11:57:43
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0