Nyklippta barn.

I helgen har Jimmys syster Annelie och barnens kusin Alexander varit här. Kidsen har röjt och vi vuxna har pratat skit. 

Det viktigaste av allt. Annelie har klippt båda barnen. 
Ninnie var inga problem. Det mesta håret på henne var ju slitet gammalt bebissvinto så hon blev väldigt korthårig. Men nu växer det förhoppningsvis ut tjockt och fint hår på henne. 

Före:

Efter:

Så fin så. ❤

Adrian var det ju värre med. Vi lyckades till slut få honom att gå med på att klippa sig utan panik och skrik. Han satt i mitt knä, blåste såpbubblor inne och tittade på Bumbibjörnarna. Han blev såå fin. 

Före:

Efter:

Världens sötaste kids!

Nu sitter jag och laddar för jobb. Skapligt otaggad. Näsan rinner konstant och det svider under den efter allt snytande så jag kan börja grina. Men men. Någon gång måste jag ju jobba. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0