Matstol.

Ninnie visar mer och mer missnöje över att sitta i sin 'bebisstol' och äta. Vi har kollat lite på blocket efter en till tripp trappstol men inte hittat något intressant  De är ju svindyra att köpa nya så det känns inte aktuellt. Igår kom det ut en på blocket för 150 kr. Annonsen var 20 min gammal när Jimmy frågade om han skulle ringa. Gör det sa jag. Sen gjorde han inte det av någon anledning förrän en dryg timme senare. Då var den såklart borta. 150 kr är ju gratis. Sjukt irriterande.
 
Idag tänkte jag att jag skulle prova att låta Adrian sitta på en vanlig stol och Ninnie på hans. 
 
 
Syns inte alls att Ninnie gillade det va? 😄
Adrian var inte riktigt lika nöjd och jag förstår honom. Inte så behagligt att sitta med bordet i höjd med armhålorna och äta. 
 
Vi måste nog helt enkelt hitta en till tripp trapp. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0