Maktlös

Usch och fy. Ninnie har en sån jäkla hosta. Hon vaknade för drygt en timme sedan av den och här är vi än. Hon i princip sover sig igenom den, så trött stackaren. Hostar, sover, skriker, blir arg blir ledsen and so on. Jimmy sover sig också igenom den. Fattar inte hur man lyckas.. Jag är sååå trött. Undrar om blir nåt mer sova inatt. 

Har inget att ge henne heller. Hon fick ventoline för ett bra tag sen men det verkar inte hjälpa. Det är ju luftrörsvidgande och inte direkt hostdämpande. Hon hostar slem. Om jag inte minns fel ska vi ha Mollipect hemma till Adrian men jag hittar den inte i medicinskåpet. Hur kan en sån flaska bara försvinna?
Hon har massa kuddar under sig. Har fått vatten. Har fått nässpray då det låter som hon ska drunkna i allt snor hon drar ner men inget hjälper. Känner mig så hjälplös och frustrerad. 

Kommentarer
Postat av: Carola

Stackars lilla tjejen! Krya! 😘

2014-12-20 @ 18:18:24
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0