Lika.

Vi åkte till mina föräldrar ändå på eftermiddagen. Ninnie röjde och spelade Allan som vanligt och mamma skrattade och sa att hon var så lik mig som liten. Hon letade rätt på lite fotografier från min första sommar. 



Väldigt söt om jag får säga det själv och väldigt lik Ninnie. 

På hemvägen satt Adrian och Ninnie och gapade på varandra i baksätet.  Linus hade pratat om att Tomten nu sover till nästa jul. De är så roliga. 

Adrian: Tomten sover. 
Ninnie: Nej Aija (Adrian) Tonten sove inte!
Adrian: Jooo Ninnie tomten sover VISSTE!!
Ninnie: NEJ AIJA TONTEN SOVE INTE!!!
Adrian: JOO NINNIE TOMTEN SOVER VISSTEEEE!.... AAAAHHH! *illvrål*
Ninnie: Tonten sove inte.

Haha. Jag fasar för deras tonårsbråk. 

Kommentarer
Postat av: Carola

På första bilden är Linus lik dig! 😃
Söta diskutioner! 😄

2014-12-31 @ 14:34:41
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0