Äntligen!

Det verkar som att blogg.se äntligen kommit med en schysst app till android. Då kanske det kan bli kul att blogga igen. Med betoning på kanske 😊

Jag betvivlar starkt att det blir jobb för mig imorgon. Jag bad Jimmy som jobbar kväll att kolla vad jag skulle göra imorgon. Sitta en hel dag och köra truck hade jag nog pallat med lite piller i kroppen. Stå och köra truck och packa ordrar på ackord en hel dag orkar jag inte och det är ju det jag gör 9 dagar av 10 och så även imorgon såklart. Jag får se hur det känns när klockan ringer 5 imorgon. Större mirakel har ju skett över en natt. Just nu mår jag inte ok! Känner mig allmänt sjuk och det värsta är halsen. Känns om jag druckit klorin. Sen så låter jag som en brunstig älg när jag pratar. Ljuvliga vinterhalvår. Men jag tar 'gärna' detta bara jag slipper det hemska som börjar på M. Om man nu skulle få välja. 


Nu blir det bingen. Var bara tvungen att prova nya appen! Lägger in en bild på apelsinmoffande kids. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0