Lördagen.

Idag var det Fotbollens dag. Bella har nyligen börjat spela fotboll också förutom innebandyn. Hon har inte spelat så länge så idag var första gången hon skulle vara med på en match. 4 matcher hade de idag närmare bestämt.
Vi kom och skulle titta på andra. Hon är hos pappa denna vecka så vi hoppade över den första matchen som började redan 8:30. Såg att Bella haltade på planen och hon satt mycket som avbytare. Den enda de hade i hennes lag för övrigt. Efter den var slut kom hon gråtandes och sa att hon hade jätteont i ljumsken. Ingen aning vad hon gjort. Stackarn. Jag bestämde där och då att det var slutspelat för henne idag och det verkade nästan som hon tyckte att det var skönt att jag tog det beslutet och sa det till tränarna. Nu får hon vila i ett par dagar så får vi hoppas att det släpper.

På eftermiddagen skulle Jimmy byta bromsar på ena bilen. Det jävlades mer än vanligt så en bromssskiva + belägg av 4 tog hela eftermiddagen. Bara 3 kvar.





Under tiden så tog jag fram Adrians cykel Han har inte fattat tidigare hur han skulle trampa. Tvärnitade hela tiden. Idag gick det och han tyckte det var såå roligt. Skrattade högt så fort han fick upp fart. Blev nå sjukt förbannad när vi skulle gå in. Jag mätte upp att han måste nog ha cyklat närmare 2 km idag. Inte illa pinkat för att vara första gången. På slutet sa han 'Aj ont min lumpa mamma' Haha. Jag vet själv hur öm jag blev i häcken sist jag tog en ordentlig cykeltur. Jag gissar på att det ska cyklas imorgon också.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0