En sida kvar.

En sida kvar att räkna i matteboken sen har jag räknat igenom den. Det trodde jag aldrig skulle ske. Tyvärr kan jag inte känna mig glad över det. Känner nästan mer stress och press över vad jag inte kan och allt jag glömt hur man gör. Det är ju inte så att jag kan och kommer ihåg allt jag gjort tyvärr. Det mesta är borta men borde komma med lite uppfräschning av minne. Det känns dock som att minnet blir fullt och för att få plats med nya minnen måste jag radera gamla.

Inte heller så har allting varit glasklart. Känns som jag borde räkna om boken från början igen från pärm till pärm så kanske något mer fastnar på vägen.
Förhoppningsvis kan jag skriva prov om en månad ungefär. Då har jag tid på mig att nöta och repetera. Jag ska klara det. Så är det bara. Hur det ska gå till är en gåta men jag ska klara det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det nationellt du måste göra för att få godkänt sen? När är det? För det kan du väl inte välja själv?

Svar: Ja, det är nationella jag måste göra för att få godkänt. När det är vet jag inte riktigt. Eftersom jag har individuellt anpassade studier så får jag skriva det lite när det passar mig så länge det är en måndag och en mattelärare har provvakt på skolan. Jag hoppas kunna göra det i mitten på september men min ordinarie lärare har semester tom denna vecka så jag ska maila honom på måndag så ska vi bestämma.
Camilla Dahlstedt

2014-08-11 @ 23:50:44
Postat av: Emelie

Alltid lika bra på att lämna mitt namn!

2014-08-11 @ 23:51:56
URL: http://Empolie.blogg.se
Postat av: Emelie

Vad konstigt, då kan ju du berätta för nån vad nationella innehöll. Tanken är ju att man gör det samma dag i hela landet. Jag var ju tvungen att göra mitt ett visst datum i en gymnasieskola.

Svar: Jag vet inte exakt hur det fungerar men det bör ju vara andra regler vid vuxenstudier. På min skola startar en ny grupp matte 2b ca var åttonde vecka. Somliga studerar på helfart, andra på halvfart eller som jag 25% så alla kan ju omöjligt skriva samtidigt. Jag tror inte att jag skriver samma prov som de har i gymnasiet men jag vet faktiskt inte exakt hur det går till mer än att jag och min lärare ska komma överens om ett datum jag ska skriva.
Camilla Dahlstedt

2014-08-13 @ 05:19:57
URL: http://Empolie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0