Nyfikna? :)

Lite roligt att se hur statistiken på bloggen ökar såhär i väntans tider. Men nej. Ingen bebis har kikat ut och inga planer verkar den ha på det heller.
Jag är så otroligt less men egentligen har jag ju inte ens gått över tiden än fast det känns så. Går in i v 40 idag då enligt ultraljudet. Denna dag föddes Linus. Imorgon föddes Bella och Adrian ska vi inte tala om. Så denna lilla tös brås väl säkert på sin yngsta storebror har jag en känsla av.
 
Just nu har jag siktet inställt på måndag. Inte att hon kommer då men då ska jag till barnmorskan igen och hon skulle göra ännu en hinnsvepning om det inte tagit sig sa hon.  Får väl säga åt henne att vara lite mer hårdhänt. ;)
Om jag slapp gå med dessa förvärkar och onda sammandragningar så skulle livet kännas lite lättare. Foglossningen är helt brutal så mitt blygdben är nog förstört för all framtid tror jag. Det bränner som eld i det. Sen kommer det massa äcklig slempropp varje dag så varför varför händer inget? Har kroppen glömt bort hur man gör?
 
Nu har jag gnällt lite igen.
 
Idag är Adrian på dagis igen. Pigg som ett kärnkraftverk med ett batteri uppkört i häcken. Blir bra för honom att få busa av sig lite. Det går jättebra för honom nu. Han klär av sig och springer in när vi kommer på morgonen. Sover på sin madrass som alla andra barn och bryter inte ihop längre när man kommer för att hämta honom och han kommer på att vi varit borta. Så skönt.
 
Jag undrar om min mor och far vill bjuda oss på middag ikväll? Så tråkigt att bara sitta hemma och glo när Jimmy jobbar kväll. Det blir otroligt långa dagar Jag får kanske dra iväg ett sms och fråga om hon inte går in här och kikar. Ringer jag får hon väl hispan och tror det är dags. Haha :D
 
Mamma/Mormor: 24/2 - 3475 g, 50 cm
Carola: 27/2 - 4010 g
Micke/Morbror: 27/2
Isabelle: 27/2
Dennis: 28/2
Jimmy: 28/2 - 4100 g, 49 cm
Sofia: 1/3 - 3715 g, 50 cm
Erika: 3/3 - 3403 g, 50 cm
Jag: 4/3 - 3890 g, 50 cm
Rosanna: 6/3 - 3640 g, 52 cm
Emelie: 6/3 - 3645 g, 51 cm
Linnea: 8/3 - 4050 g
 
Som jag sa förut så blir det ett mars-barn. Det är nu definitivt.

Kommentarer
Postat av: Carola

Hon trivs inne i värmen helt enkelt.. :)
Skönt för lill fisen att allt går bra på dagis nu då! Åh för er med! Roligt att busa av sig & leka med alla barnen! :D
Kram & hoppas ni blir bjudna på mat idag.. Hade vi vart hemma hade ni kunnat komma till oss! Puss & gull ❤

2013-03-01 @ 10:04:58
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0