Skillnaden.

Idag är det 6 veckor kvar till beräknat. Det börjar nästan kännas som att man kan se målet snart. Satt och kollade igenom lite magbilder från Adrians graviditet och jag kan ju säga att jag är liiite större den här gången.
 
Först Adrian i 33+6
 
Sen Lillasyster i 33+6
 
Jag kan ju förstå att folk sa att jag hade så fin mage förra gången. Nu känner jag mig bara fet, blek o full med bristningar. Jag undrar om jag bara är tjockare eller om det faktiskt är en rätt stor tös jag har därinne. Blir spännande att se.

Kommentarer
Postat av: Carola

Tror denna bebis är lite större faktiskt! Fina bebis magen! ❤

2013-01-25 @ 10:00:19
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0