Aj som fan!

På riktigt. Jag orkar inte!! Fy fan vad ont jag har i rygg och bäcken!! Vissa dagar går det att blunda för det och bita ihop men idag vill jag knappt röra mig. Det gör så ont! Jag vet inte hur jag ska få den här dagen att gå med en aktiv sjuk kille hemma. Han är för frisk för att bara sitta hemma och glo men för sjuk för att gå till dagis. 
Min högsta önskan är att bara få vila en enda dag men det verkar ju vara omöjligt att få till.
 
Adrian är jätteförkyld fortfarande. Feberfri igen nu på morgonen. Gnällig som få, men har liksom energi så han klättrar upp på köksbordet tusen miljarder gånger på en timme. Just köksbordet är väldigt spännande tydligen. Snart åker stolarna ut genom ytterdörren. Vi måste måste köpa en grind till köket så jag kan slå ner häcken i soffan i 2 sekunder utan att behöva kasta mig ut i köket och rädda en 1-åring som står och dansar på bordet. Han har ramlat ( tack och lov bara från stolarna än så länge) och slagit sig flera gånger, men lär han sig något? Nej. Icke. Han gråter en stund och sen är vi där igen.
 
Nu har jag spytt ur mig lite. Tyvär hjälper väl det inte ett dugg men nu luktar det illa här så jag lär väl vagga efter min son som en skadeskjuten anka och mocka blöja!
 
Blä.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Har en vän som lägger stolarna ner, kanske det funkar?

Svar: Nu är det kirrat med en grind. Att lägga stolarna fungerade inte heller. Han klättrar dit han vill med hjälp av sina leksaker om han vill. Uppfinningsrik är han definitivt :)
Camilla Dahlstedt

2013-02-06 @ 08:11:46
URL: http://Empolie.blogg.se
Postat av: jessamy

Snart snart snart ger han upp :)

2013-02-06 @ 11:02:51
Postat av: Carola

Vännen! ❤ skicka jimmy & köpa en grind efter jobbet!
Skickar en kram!!!

Svar: Already done ♥
Camilla Dahlstedt

2013-02-06 @ 12:42:16
URL: http://carolalola.blogg.se
Postat av: Erika

Det här inlägget kunde jag likaväl ha skrivit, känner igen det så väl det där med att klättra på köksbordet. Daniel kom på en smart lösning på problemet. Han tog ett spännband och satte ihop alla stolarna med varandra, alltså han tog bandet runt dom innersta benen på stolarna. Kanske svårt att hålla på krypa och spänna för dig nu med magen men en bra lösning till senare iaf :)

Svar: Vi har köpt en grind nu så att nu kommer han bara in i köket när vi tycker stt han ska det. Spännband hade nog blivit lite svårt då vi har 6 stolar. Men alla sätt är bra utom de dåliga :)
Camilla Dahlstedt

2013-02-06 @ 16:12:30
URL: http://erikanaslund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0