Studenten.

Idag på förmiddagen tog vi oss ut mot Erikslund för att inhandla lite kläder åt de två minsta i hushållet. Det sinar ganska rejält i Linus garderob till exempel. Köpte väl egentligen inte så mycket som kanske skulle behöva. Får ta lite i taget. Jag undrar hur det kommer sig att 4 av 5 av hans byxor har hål på knäna? Jag förstår inte hur han lyckas.

Jimmy fick lov att åka vidare mot jobbet medan jag och Adrian åkte på studentfirande. Min kusin Lina som tog studenten. Det är 12 år sedan jag tog studenten i år. Alltså började hon i ettan samma år som jag tog studenten. Sjukt vad gammal jag är..


Lina sjunger För jag har tagit studenten, med heliumröst :)


Alwa och Adrian röjer på dansgolvet. Fisen försöker fånga ljusprickarna.





Alla barn ficken varsin heliumballong. Adrian var mäkta imponerad över dem kan jag tala om. Att det stod Happy Birthday på spelar liksom inte så stor roll.
Det var en trevlig tillställning. Mindre trevligt var att min käre son var dyngtrött men vägrade att sova och vägrade att sitta hos någon annan än mig utan att bli hysterisk. Mammig? Javisst!

Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon kl 10 ska jag hämta upp farmor för hjälpa henne att veckohandla. Sen på eftermiddagen kommer brorsan o Appelblad hit och hjälper Jimmy med bromsbyte på bilen. Sen har vi visst lovat grillat också. Mutor är bra :)

God natt!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0