Rumpnissar.

Det kommer mycket roliga och konstiga funderingar ur Linus huvud nuförtiden. Imorse stod jag och bytte blöja på Adrian när han kommer och ställer sig bredvid mig och säger:

Linus: "Mamma, vad är en rumpnisse?"
Jag: "Såna som är med i Ronja rövardotter som säger vafför gör dom på detta viset (försöker imitera en rumpnisse)
Linus: Jaha.. Gillar dom rumpor?
Jag: Nej, det tror.... (hinner inte prata klart)
Linus: "För det gör stärtgossar!!"
Jag: "Eh..  gör dom?" (skrattar lite)

Vart får de allt ifrån? :)


Kommentarer
Postat av: Josefin

HAHAHA! Jag skrattade så jag höll på sätta kaffet i halsen precis, Liam kom utspringandes och undrade "vad är det mamma?"...den var bäst! :D

2012-02-27 @ 08:11:13
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Carola

Haha fina fimpen! Ja jag undrar oxå vart dom får allt ifrån ibland! Skulle vilja flytta in i deras huve för en dag. :)

2012-02-27 @ 11:29:32
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0