Vi har flytt.

Allergi! Yeah right. Jag hade väldigt svårt att köpa att mina kliande utslag var allergi och min magkänsla hade rätt. Jag blir biten av loppjävlar. Kattloppor har vi med 99% sannolikhet konstaterat. Har sett två st. Bara jag som är drabbad hemma. Trots maniskt bytande av sängkläder, dammsugning av soffan och överallt man kommer åt så får jag nya kliande bett varje natt. Så jäkla frustrerande och framförallt äckligt. Vill knappt vistas hemma och allt jag tar i vill jag tvätta. Allt jag haft på mig åker i tvätten. Vardagsrumsmattan ligger ihoprullad i en sopsäck i frysboxen tillsammans med Adrians jätteapa. Allt för att försöka döda eventuella ägg och loppor. Usch.

Inatt sover jag och Adrian hos morsan. Mina ben behöver vila från bett.

Den stora frågan är. Varför är bara jag drabbad? Jättekonstigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0