Vårt snygga "gym"

När vi flyttade in lämnade den förra ägaren kvar allt skit i ett stort rum som agerat verkstad. Jimmy håller på att rensar ut där nu. Hur mycket skit som helst så det tar sin lilla tid.
Tanken är att det ska bli nåt slags aktivitetsrum/gym som vi kan träna, leka, dansa och allt vad man vill. Det känns ganska långt bort just nu. Vi vet inte ens hur vi ska lyckas få ut de extremt tunga maskinerna som kom in medan det fanns en garageport i väggen som numera är igenmurad sen många år.

Idag har jag lyckats få ihop 10 min på crosstrainern i denna fagra miljö. Haha.. 4 minuter mer än sist i alla fall.
Helt sjukt vad dålig kondition jag har. Jag är helt slut nu. Man kan väl säga att jag har att jobba på. Blundar jag och drar igång musik i hörlurarna kan jag ju försöka glömma bort en stund att jag står i en sunkig gammal verkstad :)


Kommentarer
Postat av: jessamy

lagg ut dom pa blocket for annonskostnadeen sa far nagon annan bara ut dom :)

2011-11-17 @ 20:08:35
Postat av: Camilla

Alltså, de är troligtvis värda en del pengar men sitter på ett stort tungt fundament som vi inte tror trappen klarar av.

2011-11-17 @ 20:42:31
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0