1:a Advent

Skitväder!
Dagen har mest bestått av innemys. Vi upptäckte att vi helt plötsligt har Canal+ i 100 olika versioner, och på sf-kanalen har det varit Emil i Lönneberga maraton på dagen som jag, Bella o Adrian tittat på. Så bra! :) Jag undrar hur de fick hönorna, tuppen och grisen att samarbeta under inspelningen av Emil o Griseknoen när Emil åt jästa körsbär?!

På eftermiddagen bakade vi Lussebullar. Jag provade på att ha mandelmassa i mina så de skulle bli saftigare. Helt klart godkända.

Det har fullkomligt vräkt ner regn hela dagen. Vad är det för adventsväder? Storm också. Det bara knastrar i fönstrena här hemma och tycker hela huset dånar och låter. Obehagligt tycker jag. Vår ena katt är ute och verkar inte ha några planer på att komma in. Kan inte vara mysigt att vara ute nu.

Nu på kvällen har vi sett Jackass 3D på Canal +. Det är bara såå sjukt. Jag garvar läppen av mig. :)

God natt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja visst vill man pausa tiden!! den går alldeles för fort!! :/

2011-11-28 @ 18:58:27
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0