Weeee :))

Idag är jag glad!!
Jag fick ett trevligt brev från försäkringskassan nämligen där det stod att de har beslutat att bevilja mig Hel Graviditetspenning. Jag stod i bh o trosor när jag öppnade brevet och bara skuttade ut i vardagsrummet o skrek o hoppade på mitt eget flodhästvis. Bella tittade undrande på mig och jag förstår henne. Hehe..
 
Så skönt. En sten lyftes från mina axlar så nu på fredag när jag går på semester så kan jag verkligen slappna av och bara vänta på bebis.. Så behöver jag bara ha semester i 1,5 vecka innan Havandeskapspenningen drar igång. Jobbigt bara att det ska vara så lång tid kvar tills bebis kommer men det går säkert snabbt.

I övrigt har jag lite bloggtorka men det kommer vilken dag som helst. I Pråmiss!


Kommentarer
Postat av: Carola

Är galet glad för din skull babe!!!! 

2011-06-29 @ 21:12:49
URL: http://carolalola.blogg.se/
Postat av: Erika

Vad härligt Camilla :)) !!!!

2011-06-29 @ 22:39:55
URL: http://mammins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0