Att umgås med folk.

Idag har jag haft en trevlig dag.

Först på förmiddagen så åkte jag hem till Sofia runt halv elva och snackade massa skit o fikade gott. Jenny var också där och om det var längesedan jag träffade Sofia så är det bara förnamnet mot vad det var när jag träffade Jenny. Ändå kacklar vi på som om det nästan vore igår. Sånt gillar jag. :) Vips så hade tre timmar gått och jag begav mig hemåt. Jag hoppas dock verkligen inte att det behöver ta lika länge till nästa gång. Men nu är det sommar och av någon anledning så umgås ju vi svenskar med varandra lättare när det är sommar verkar det som :)

Hann lagom hem och läga mig i horisontalläge i soffan så ringde Linnea och undrade om jag inte ville göra henne och barnen sällskap vid poolen en stund. Visst sa jag och gick ut. 
Jag är inne i en sån fas i mitt liv där jag behöver umgås med folk. Börjar fan fundera om det är nåt fel på mig. Först idag var jag ju hos Sofia som sagt, sen hem, ut o träffade Linnea, pratade med Carola i telefon. Jimmy åkte på fotbollsträning och då drog jag ut till mina föräldrar. Ändå när jag kommer hem så ligger jag i sängen och det kryper i hela kroppen av tristess på mig. Jag får panik. Man spontanumgås inte med folk längre som man gjorde när man var ung och ibland saknar jag det som fan. Visst var det lättare utan barn men ändå. Jag har inga barn varannan vecka och det suuuuuuger!! Det här var lite svamligt känner jag.

Idag har det inte varit fullt lika varmt som igår. Jag njuter. Fi fan så varm vi hade i sovrummet inatt. Så en kanonkula på magen på det, fötter som bultar och ben som kryper. Sen när man väl lyckas somna vaknar man av att man är kissnödig. Nej, jag sov inte så mycket faktiskt vilket resulterat i att jag är ganska trött idag. Har så ont i typ bröstryggen så jag kan nästan börja grina. Vet inte vad det är.

Nu ska vi se på film här tydligen.  På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0