Snö

Äntligen lite snö. Synd bara att det måste vara blötäckelsnö.

Jimmy och ungarna gjorde en snögubbe på tomten. Bella vart dock sur för vi inte hade några morötter hemma.



Jimmy och Linus gav upp men Bella gjorde en snölykta också. tänk vad kul det är för barnen när det kommer lite snö.





Annars har inte dagen bjudit på så mycket spännande. En liten julhandling på maxi. Känner jag oss rätt blir det nog både en och två handlingar till med det vi glömt. Vi ska ju vara här på julafton. Ska bli mycket roligt. Ungarna och speciellt Linus håller på att längta ihjäl sig =) "Mamma.. jag vill att det ska vara jul imorgon!!" Han är förmodligen inte den enda ungen som vill det. Adrian skiter i vilket =)

Jag är sugen på att klippa mig i veckan. Göra nåt drastiskt. Är så galet less på mitt hår. Mina långa äckliga hårstrån är överallt. Tom i Adrians bajsblöjor har jag hittat dem.

Undrar om man är iphoneskadad om man trycker två gånger på spacetangenten för att få punkt som man kan göra på telefonen?! Jag misstänker det.. =)

 


Kommentarer
Postat av: Carola

Haha.. va söt du är!! T o m i blöjorna. :D :D

Gör nåt kul, jag vågade ju & nu älskar jag att vara korthårig, jag ska klippa mig igen på onsdag! :P



Snygg snögubbe, men synd om han som inte har en morot till näsa.. ;D



Hoppas vi ses i veckan, mitt bollplank & bästaste!! <3

2011-12-18 @ 21:27:49
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0