Jag mår bättre.

Blev bättre på förmiddagen idag och ingen är gladare än jag. Fått nån må-illa och ont i magen attack några gånger under dagen men inte alls som igår och inatt. Mamma sa att hon mått så till och från i flera veckors tid nu och att det blev en ordentlig förkylning till slut. Får väl se. Hoppas jag mår helt prima tipp topp imorgon. Då kommer dessutom Linus hem.

Ligger här med en alldeles för pigg bebiskille. Hur sjutton gör man egentligen för att få honom att somna liite tidigare på kvällarna? Runt 21 iaf.. Jag kan inte alls styra hans sovtider känns det som. Somnar han för tidigt så vaknar han igen och är superpigg och glad. Under dagen sover han inga längre stunder heller. Dock ofta. Många men korta power naps.
Skulle ju vara lite trevligt om jag iaf kunde få några minuters "ta-igen-mig" tid på kvällen innan jag lägger mig. Nu blir det sova så fort bebis sover. Men men. Han är ju i alla fall glad. Skrattar mest hela tiden. Idag har han lärt sig att låta som en gris! Oii Oii:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0