Fullspäckad dag!

Imorse när jag vaknade så var det höstkyligt i sovrummet och känslan av ör vardag bara sköjlde över mig. Fast för mig blir det ju inte riktigt vardag än på lääänge :)

Båda barnen kom hem relativt tidigt och jag hade inga planer alls för dagen tills jag messade Sofia ett "Grattis på födelsedagen" och vi blev ditbjudna på kalas. Jag och Linnea bestämde oss för att åka tillsammans och ta Busborgen efteråt då en väldigt gammal klasskompis var i stan och ville träffa oss. Fullspäckad eftermiddag med andra ord. Det gillar jag. Speciellt eftersom jag inte behövde anstränga mig fysiskt så mycket :)

Hemma hos Sofia var det massa brudar o massa brudar = massa skitsnack om allt från bajs till framtidsvisioner typ. Mycket om bebisar o barn. Jag förstår inte varför. Trevligt i alla fall.
Efter ca 2 timmar drog vi oss vidare mot Busborgen. Tyvärr visade det sig att klasskompisen vi skulle träffa fått förhinder just då men har man lovat Busborgen så har man. Jag blir dock lite förbannad över priserna de har mage att ta ut där. 210 kr för Bella o Linus att gå in o 40 kr för två drickor. Tänk sen när man har tre barn. Då blir det inte Busborgen med fika direkt en tråkig dag. Inte om man inte känner sig stormrik direkt.
Gud så skönt det är att mina barn börjar bli så stora nu så de klarar sig själva. Herregud. Jag får nästan ångest när jag tänker på att en ny liten ligist är på väg när man äntligen kan sitta o andas ut lite. Men jag har världens bästa barnvakter. Bella o Linus var så duktiga på att leka o ha koll på Heaven som är mycket yngre.


Bella håller Leo som om hon aldrig gjort annat :)



Mina finingungar!!


Bella o Heaven åker stora kanan :)


Skön stil :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag håller med dig, busborgen är alldeles fööör dyrt, men kanske ändå på nåt vis värt det när man ser hur skojigt kidsen har.. Fina bilder!!

2011-08-09 @ 19:39:43
URL: http://mammins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0