VårRuset.



Ikväll ska det springas Vårrus. Vi får allt se hur mycket springa det blir. Blir nog snarare jogga med lite inslag av gång. Formen känns sisodär. Trött och fortfarande känningar av huvudvärk. Lagade hål hos tandläkaren imorse. Mer ont nu än vad jag hade innan, vilket jag förvisso inte hade alls. Litet sidospår, min tandläkare har grymt äcklig andedräkt. Höll på att kvälja flera gånger när han suckade över mitt ansikte. Borde man inte tänka på sånt som tandläkare?

Vädret? Ja det är underbart men kanske lite väl varmt att springa i för min smak. Mina största problem just nu är:
1. Vart parkerar vi? 6000 personer ungefär räknar de med, på ett ställe utan parkering i närheten. Bor man som jag utanför stan är det en fördel att ta bilen. Vi får se.
2. En vattenflaska vore ju trevligt att ha med men vem orkar springa med e. sån? Jaja. Det ordnar sig.

Våra Rhododendron som vi planterade förra året blommar just nu. Väldigt fina måste jag säga.




Nu ska jag förbereda lite för middag. Lär nog fixa välling o grejs så min pappa eventuellt kanske klarar av att lägga barnen när jag är iväg. Jimmy jobbar ju och mamma springer med mig. Blir spännande att komma hem sen :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0