Varför utsätter man sig?

Dagens löprunda var i extrem motvind större delen av vägen.
Mina stortår på båda fötterna har domnat bort varje gång jag sprungit de 4-5 sista gångerna och så även idag. Så sjukt irriterande.
Jag var så slut sista kilometern så jag trodde jag skulle tuppa av men jag är stolt över mig själv att jag inte gav upp. Det tackar jag gamla punkbandet Asta Kask för. Körde nostalgitripp i lurarna. Åh vad jag vill vara 14 igen.
När jag kom hem fick jag kramp i BÅDA vaderna.
Detta var inte en av de bättre gångerna jag sprungit. Varför utsätter jag mig för detta? Jo det är väl nyttigt antar jag och det är skönt efteråt. Förutom att mina vader gör fruktansvärt ont. Men man får inte vara så känslig. :-)


Kommentarer
Postat av: Erika

Får du kramp ofta så kanske du ska börja äta lite magnesium? Det ska ju vara bra mot kramp :)

Svar: Jasså? Det visste jag inte. Det får jag googla på :) Det kommer ofta när jag har sprungit längre sträckor. (Längre för mig är närmare 5 km) och alltid när jag kommit hem och slappnat av.
Camilla Dahlstedt

2014-05-30 @ 20:45:06
URL: http://nattstad.se/erikaalex
Postat av: Erika

Jag googlade fram det då jag fick sendrag då jag var gravid, magnesium är också någonting som man ofta har brist på hörde jag på efter tio hos Malou då någon läkare var där och pratade. Du får googla ;)

2014-06-02 @ 19:10:13
URL: http://nattstad.se/erikaalex

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0