Here we go again.

Måndag, tisdag och lite onsdag förra veckan hade jag huvudvärk. Sen några dagars ledigt från den och idag är den tillbaka med besked. Förstår ni hur less jag är? Det första jag sa till Jimmy när han kom hem från jobbet var att jag måste vila. Inte hjälpte det så ikväll har jag suttit på föräldrarmöte på Bellas blivande skola och varit rädd för att skallen skulle explodera.

Efter mötet kom jag hem till en arg make som var lite (mycket) oense med en granne om en skitgrej. Såklart var jag tvungen att gå ut och kolla vad det var frågan om. Ett missförstånd så det löste sig och alla är glada och nöjda. Om vi säger såhär. Jimmy är extremt tjurskallig av sig. Det vet alla som känner honom. Grannen är jävligt schyst men väldigt tjurskallig han med. Med Jimmy och han blir det krock ibland men sen löser det sig alltid. Dit jag ville komma var att huvudvärken blev inte bättre av att bli arg.

Det är så tröttsamt. Jag har inte tid med detta. Det tar så mycket tid och energi. Matten behöver jag inte ens försöka med för hjärnan fungerar inte.

I morgon ska jag träffa Linnéa för en lunch på stan. Det ser jag fram emot. Hoppas att jag slipper ta med mig min stalker då. Annars är det bara att göra som jag alltid gör. Bita ihop och se glad ut.




Kommentarer
Postat av: Carola

Jag vill oxå träffa dig babe! ❤️

Svar: Åh jag med. ♥
Camilla Dahlstedt

2014-05-27 @ 21:28:25
URL: http://carolalola.blogg.se
Postat av: Erika

Din stalker? Haha va? :p

Svar: Min stalker är min huvudvärk som jämt förföljer mig. ;)
Camilla Dahlstedt

2014-05-27 @ 22:44:34
URL: http://nattstad.se/erikaalex

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0