Vårdag!

Igår när vi vaknade så vräkte det ner stora flingor med snö. Idag har det varit sol och riktig vårvärme. Typiskt mars med andra ord.
 
När vi hämtat Adrian på eftermiddagen så gick vi hem och lekte hemma på baksidan. För en gångs skull så tog jag fram systemkameran och plåtade lite. Vi är så dåliga på det verkligen. Alla kort tas med mobilen och de bilderna blir inte ens bra.
 
 
Vi hittade en jacka åt Ninnie igår. Det blev en Fix från Lindex  Vi stod och valde mellan den och en liknande från Kapp Ahl som kostade lika mycket. När personalen på Lindex kom och sa att ""det där är en superbra jacka, ni vet väl om att vi har 20 % på alla barnkläder idag?" så bestämde Jimmy att den skulle vi ha. Snål eller ekonomisk. Haha.  Vi är ju väldigt svaga för rosa både jag och Jimmy men de var slut i hennes storlek så det blev en turkos och en rosa fleecetröja under. Hon passar jättebra i färgen. Stor är den. Vi har vikit upp ärmarna 1 dm men hon har väl snart växt i den. Förhoppningsvis kan hon ha den i höst vid förskolestart också.
 
 
Ninnie "cyklar"
 
Dott me bläpple!
 
Det är lä och solen ligger på mot vår nybyggda altan så det var riktigt skönt att sitta där. Olidligt på sommaren dock. Jag satt i bara tröja och mös. Ninnie i fleece och Adrian vägrade byta till sin tunnare jacka så han var alldeles svettig när vi kom in.
 
 
När det är såna här fina dagar längtar jag till sommaren ännu mer. Slippa alla dryga vinterkläder. Men nu är det inte långt kvar.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0