Liten tjuvkik.

Idag har vi finputsat massa i Ninnies rum så nu är det bara en liten hörnlist kvar att sätta upp. Sen imorgon kan hon nog flytta in. Det beror lite på hennes mående. Hon är förkyld och hade feber igår så det kan nog vara smart att ha henne kvar inne hos oss tills hon sover bättre på natten igen.

Adrian gillar Ninnies rum. Tror jag det. Han har ju bara tråkiga vita väggar i sitt rum och inte alls så mycket färg. Ninnie har lite utav en färgchock och jag älskar det. Är helnöjd.



Det enda jag inte riktigt gillar är gardinerna. Älskar färgen som matchar det turkosa i tapeten och hon har även lådor i samma färg. Jag hade dock hellre velat ha en kappa, men jag hittade ingen. Nu blev det så liten glipa mellan gardinlängderna eftersom fönstret inte är så brett.

Vi ser även att Adrian släpat in sitt täcke och kudde för han ville 'håva' på Ninnies matta så där under täcket har båda två legat och myst. Hur gulligt som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0