Det blir Egypten.

Den 7/4 drar jag mamma och Bella till Egypten, Hurghada. Det ska bli såå skönt.

Vi var ju ner på ticket i måndags och sa lite vad vi hade för krav och prisgräns så efter lite letande hittade expediten en resa som verkade passa. Först var vi inne på halvpension på typ Teneriffa, eller någonstans där åt Kanarieöarna. Det var dock dyrare med halvpension där än med all inclusive i Egypten. Så efter att vi sett bilderna från dit vi nu ska så bestämde vi oss nog ganska snabbt.
 
 
Jag tror helt klart att vi kan stå ut här i en vecka.:) Känns lite kul att åka till Afrika också.
 
Så nu måste jag visa mig i bikini om 2 månader. Det känns ju lite sådär. Haha.. Pass har jag fixat idag och så måste jag nog införskaffa lite sommarkläder. Längesen jag vägde så lite som jag gör nu under sommaren men samtidigt är inte kroppen vad den varit.
 
Längtar massor men har grym ågren över att lämna Ninnie och Adrian hemma. Men det kommer gå bra. Det är jag säker på :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carola

Ser bra härligt ut babe! ❤️

2014-02-07 @ 06:04:33
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0