Nervöst.

Undrar hur många nervösa människor det sitter runtom i Sverige nu och väntar på.att det ska bli onsdag? Förmodligen en hel del studiesugna.


Alltså inser de hur lång förmiddagen kommer att bli på onsdag!?  

Usch jag är så nervös. Jag är rädd att jag kommer att bli så besviken så jag kommer börja grina om det är ett negativt besked. Kanske borde vänta med att kolla tills jag kommer hem men det klarar jag nog aldrig.

Imorgon blir jag hemma också. Känns som att jag haft feber ikväll. Onsdag måste jag jobba. Annars krävs sjukintyg. Blir spännande. 

Kommentarer
Postat av: Carola

Håller alla tummar & tår! Jag tror det kommer gå som du vill! 😘

Svar: Tack babe. Det som är läskigt är att jag nästan är inställd på att bli antagen. Mycket dumt!
Camilla Dahlstedt

2014-12-08 @ 22:43:51
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0