Lycka.

Ikväll går jag och lägger mig med någon slags lyckokänsla i kroppen. Jag är så fruktansvärt stolt över mig själv. Som jag slitit för att uppnå detta. 
För ganska precis ett år sedan sökte jag mattekursen och tyckte allt kändes väldigt avlägset. Idag fick jag belöningen. 

Samtidigt börjar den äckliga pessimistiska delen av mig redan nu börja grubbla över om jag ska klara utbildningen och hur vi ska lösa massa praktiska saker med exempelvis Jimmys kvällsjobb varannan vecka när jag ska göra praktik osv. Men åt helvete med Pessimist-Camilla. Du kan dra! Detta kommer gå galant. Allt löser sig Jag lovade mig själv när jag pluggade matte att om jag klarade den kursen skulle jag aldrig mer säga att något var omöjligt. Uppenbarligen klarade jag kursen så ingenting är väl omöjligt då :)

Jag ska för bövelen bli sjuksköterska.. Äntligen!!

Kommentarer
Postat av: Josefin Leo

Halloj! :) Har inte läst din blogg på evigheter! Jösses vad barnen blivit stora! Stort grattis till utbildingen :))

Svar: Åh vad roligt att du kikar in. nu börjar barnen bli stora ja. Var de inte nyss bebisar? Hur mår du/ni? kram! 😀
Camilla Dahlstedt

2014-12-12 @ 10:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0