Hosta.. Kräsmagade varnas!

Alltså denna förbannade hosta. Ikväll har jag fått erfara något nytt mindre trevligt.
 
Gick och la mig och tyckte kanske att hostan blivit något bättre efter hostmedicinen. Somnar väl till antar jag men känner också att jag börjar hosta i sömnen och vaknade av att det retar som fan i halsen. Till slut gör jag som barnen. Hostar så att jag kräks.. på sovrumsgolvet. Alltså vad hände? Vet inte om jag eller golvet blev mest förvånat. Åh ni ska inte tro att det slutade reta i halsen för det. Skjut mig!
 
Överväger att svepa i mig min flaska med cocillana jag har ståendes. Men jag blir så jäkla groggy av den. Dessutom gick datumet ut för 1.5 år sedan så det kanske inte är att rekommendera heller. Det kanske är läge att ringa och be om ny. Fina magmuskler lär jag få av detta hostande i alla fall. Ska man vara glad över något så är det att jag var hemma och inte la en kastspya på jobbet. 
 
Man lär något nytt varje dag. 

Kommentarer
Postat av: Carola

Men din stackare!! 😱 lider verkligen med dig babe! Krya! ❤️

2014-12-17 @ 06:14:22
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0