Tråkig dag!

Ja den här dagen blev ju verkligen inte som planerat. Egentligen hade vi inga större planer förutom att kanske ta oss ner på marknaden en sväng men det blev ju inget. Det är så tråkigt när hela helgen blir förstörd av att sitta i karantän. Ninnie kräktes två gånger men barn är ju fantastiska. Visst hon verkade lite extra trött idag och lite grinig men mest som vanligt. Tänk om en annan kunde må så vid en kräksjuka. Här är det dödslängtan rakt igenom.

Jag hoppas verkligen att ingen mer insjuknar nu. Jag har ont i magen. Det har jag haft sen inatt innan Ninnie blev dålig så det är inte inbillning. Detta är tredje gången i år vi får magsjuka. Andra gången var en mardröm som höll på gå runt här hemma i 1,5 vecka. Är så jäkla orolig för en repris.

Men gud. Jag bara somnar över min telefon. Antar att det är dags för God natt nu.



Sötaste!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0