Sömn

Med den nya pulsklockan jag fick till mobilen kan man mäta både det ena och det andra. Steg, löpning, vandring, cykling och sömn bland annat. Roligt tycker jag även om den inte riktigt mäter distans som den ska och jag förstår inte varför.

Inatt hade jag den på mig mest på kul.



Enligt den så sov jag i 8 timmar och 35 minuter. Stilla sömn var lite mindre. Förmodligen tiden då jag faktiskt sov. Jag tror inte att stilla sömn räknas när Bella exempelvis kommer in när jag just somnat och berättar att lampan i bilen lyser. Det var bara att gå ut halvnaken i spöregn och släcka den. Inte alls mysigt faktiakt men annars hade vi inte haft något batteri i bilen idag. Tror min yngsta son var skyldig till det. Toabesök med samma pojke hör nog inte heller till stilla sömn.

Ska prova inatt igen och se hur det blir.


Kommentarer
Postat av: Erika

Vilken tur att du har en uppmärksam dotter =)

Svar: Ja eller hur. Tur att hon var törstig så att hon gick upp för att dricka och tittade ut :)
Camilla Dahlstedt

2014-08-20 @ 22:22:09
URL: http://nattstad.se/erikaalex

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0