Magsjukan härjar.

Skrev ett långt inlägg på telefonen nyss. sen backade jag en gång för mycket och allt försvann. Fruktansvärt irriterande.
Ska skriva om resan tänkte jag men tiden har inte funnits.

Vi har en envis magsjuka som går runt här hemma. Först Bella, sen Linus och nu Jimmy. Ev att jag också haft. Mått illa men sluppit kräkas så jag känner mig allt utom lugn. Ber till gudar o högre makter att Ninnie och Adrian ska klara sig. Alla sjuka har varit förvisade till källarvåningen tills de gjort ur sig färdigt så att säga så man kan ju hoppas, men Jimmy har inte satt sin fot där nere och han är dålig ändå. Jag har sprungit som en jojo upp och ner och hjälpt till. Så något ytterst smittsamt verkar det vara.
Det är underbart väder ute så alla fönster har stått vidöppna större delen av helgen och vi har i princip bott ute. Bara hoppas nu och hoppas att vi slipper kastas tillbaka på ruta ett vartannat dygn. Oerhört frustrerande.
Snacka om förstörd påsk. Förra året hade jag 40 graders feber och halsfluss över påsken. Jag måste ha förargat påskharen så han srraffar mig.

Nu sover huset. Jag ska försöka göra detsamma. Snälla låt det stanna här nu.

Kommentarer
Postat av: Carola

Hoppas verkligen att ni andra klarar er! KRAAM!

2014-04-21 @ 09:27:41
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0