Då var det gjort.

Nu är provet gjort så nu behöver jag inte slösa energi på att bekymra mig över det längre. Inte förrän i höst eventuellt i alla fall.

Hur gick det då? Fullständigt åt h-vete! Chansade mig igenom större delen av både verbala och kvantitativa delen. Det var ärligt talat inte mycket jag var säker på. Ordförståelsen gick bäst.

När jag kom hem rättade jag testet och har lyckats chansa rätt bra. 75 av 160 rätt. Hur mycket det ger i poäng får jag veta om en månad lite drygt när det har beräknats enligt konstens alla regler. Blir en lång månad detta. Nästan 50% så det borde ju vara bättre än förväntat. Vi får se. Tänker inte hoppas på något.

Nu är jag totalt slut i kropp och knopp. Mår inte direkt tipp topp så nu blir det sängen och vakna som en ny människa imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0