2 veckor.

Idag är det två veckor sedan jag fick för mig att dra en vända i spåret. Sen dess har jag varit där varannan dag. Inte idag förvisso, fast det var springdag. Jimmy jobbar kväll och jag hade föräldrargrupp på förmiddagen så tiden räckte inte till. Istället tog jag en kort svängom på vår crosstrainer.
Jag har även försökt att tänka på vad jag stoppar i mig. Detta har gett resultat. Jag har tyvärr ingen startvikt men jag ser att magen är plattare och jag är nere på startvikten jag hade när jag blev gravid med Ninnie. Jag hade ju några kilon kvar sen Adrians graviditet då så än finns det lite att ta av.

Imorgon fyller en av världens bästa killar år. Adrian fis är ingen bebis längre. Vad hände med tiden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0