2 år.

Idag fyller vår älskade underbara lilla kille 2 år. Han förstår det inte själv men vad gör väl det.
Han har fått massa paket som han brytt sig föga om. Det största var att han på eftermiddagen äntligen fick åka buss för första gången. Varje gång vi går förbi busstationen här i skultuna så skriker han BUSS!! Vi tänkte att han kanske skulle uppskatta en busstur vilket han gjorde. Jimmy och han åkte in till stan så plockade jag upp dem med bilen för att vi skulle åka vidare sen. Han blev oxtokig när han insåg att det var färdigåkt. Jag får väl ta omvägar runt busstationen i framtiden :)


För två år sedan.


För ett år sedan.


Idag.
Finaste killen.

På söndag blir det kalas för hela slanten. Jag fyller ju år nästa vecka också. I och med att jag fick barn bara ett par dagar innan min födelsedag så har jag nu slutat att ha ett eget födelsedagskalas och får hänga med på ett litet hörn på Adrians.
Appropå kalas ska jag på 50-års fest imorgon. Ensam. Utan man o barn. :) Ska bli väldigt trevligt.


Kommentarer
Postat av: Marie

Grattis Adrian i efterskott!

Vad kul att du fortfarande bloggar :-). Tack för uppmuntran - vi får se hur det går i fortsättningen - men jag är optimistisk.

Kram på dig!

2013-09-14 @ 13:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0