John Blund, var är du!?

Såhär ser Ninnie ut klockan halv sju på morgonen när hon varit vaken i 1,5 timme. Rätt söt och det är en himla tur för henne.



Hon är supertrött men vägrar sova. Jag vägrar gå upp. Hur jag ser ut vågar jag inte visa på bild.
Nu har hon och Adrian hjälpts åt med att vakna runt 5 varje dag i flera månader. Spelar ingen roll hur tidigt jag lägger mig, jag vänjer mig aldrig vid att vakna klockan 5. Är det för mycket begärt att någon gång ibland få sova till, säg 7? Det vore så skönt.

Det blir en lång dag idag. Ninnie kommer somna snart och då är Adrian vaken. När han sover efter lunch är hon vaken. Tänk om de åtminstone kunde synka sin sömn så man får en chans att ta igen sig ibland.

Så, lite morgongnäll. Är väl lika bra att kliva upp och fånga dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0