Det blir nog inget plugga för mig.

Fy fan vad svårt det var! Finns nog inte en chans att jag kommer in. 300 sökande med behörighet, till 30 platser. Inga höga odds direkt.

Ordförståelsen var fruktansvärd. Satt som ett fån och gissade mig igenom 90% av orden. Många ord jag aldrig vens hört.
Läsförståelsen var också jättesvår. Läste om och om igen men nej, det var galet svårt. Kan ju hoppas jag fick några rätt.
Maskinskrivningen.. ja. Mycket svåra ord där med.
Sen skulle man skriva en liten uppsats på en sida, med penna. Jag fick hjärnstillestånd. Skriver bättre på dator där man lättare kan ändra, lägga till och ta bort.
Jag känner mig dummare än tåget. Hej ICA! Jag kommer snart tillbaka. :(

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad tråkigt :( Håller tummarna på att du ändå får bra resultat!

Svar: Tack.
Camilla Dahlstedt

2013-11-18 @ 23:20:00
URL: http://erikanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0