Dagen efter.

Igår bestämdes det hastigt och lustigt att jag skulle följa med Linnéa hem till en kollega på lite umgänge o eventuellt en utgång. Egentligen är det fel att säga att jag bestämde mig hastigt för jag velade fram och tillbaka i flera timmar innan jag bestämde mig. När jag väl gjort det blev det akut till bolaget för jag tänkte inte vara nykter.

Det var väldigt trevligt. Linnéas kollega var en väldigt gullig tjej och det kändes nästan som att vi alla tre känt varandra bra länge. Både jag och Linnéa var bra sliriga på slutet när vi tog oss ner på stan. Fjortisfnittriga, haha :) Det var inte igår jag var onykter och nu kan det säkert dröja 3 år till ;) Men kul var det och skönt att släppa mammarollen en stund. För mig blev det ingen utgång. Sängen lockade mer efter att jag fått vänta på bussen i 50 min på stan. Så är det att bo i en håla.










Kommentarer
Postat av: Carola

Snygg du är! Inte kan man tro att du är 4 barns morsa! Såå fräsch! ❤️

Svar: Men tack bästa du. Du är också snygg :)
Camilla Dahlstedt

2013-11-11 @ 08:51:13
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0