Uppe i ottan och mer blocket irritation.

Tredje morgonen på raken nu som Adrian vaknar före halv 6. Tänk om han kunde inse hur skönt det är att sova. Igår var han ändå vaken ända till 20.

Igår hände det igen detta med blocket. Jag ringde på en barnvagn som skulle finnas i Västerås. En Phil & ted Vibe. Säljaren bodde i city och vi kom överens om att jag skulle komma vid 18. Någon timme innan ringer hon och undrar om jag kunde komma idag på förmiddagen istället då de skulle åka bort nu plötsligt. Ok sa jag. Sen ringer hon igen efter 21 på kvällen och säger att de tittat på en annan barnvagn men det var inget att ha så nu hade de bestämt sig för att behålla den de skulle sälja.
Men suck. Varför lägger man ut något på blocket man ändå inte vill sälja när det väl kommer till kritan?
Hatar att köpa begagnat just pga denna anledningen. Idiotiska försäljare! Men nu är vi ju inga miljonärer så vi kan/vill gå och köpa en ny vagn så jag får väl leta vidare och hoppas att något dyker upp..

Idag är det i alla fall fredag. Ikväll ska vi hem till Marina och grilla med hennes familj och Linnea med familj kommer också. De bor här i Skultuna så det är perfekt.
Bella cyklade hem till dem igår trots att hon inte känner dem alls för att leka med deras äldre tjejer som är i Bellas ålder och går i skolan i stan. Jag och Marina hade fixat lekdate. Modigt gjort tycker jag. De verkade gilla varandra för Bella pratade om att hon ville åka dit efter skolan direkt idag.

Nej men nu sover Ninnie igen i alla fall så jag ska väl lägga ner henne och snart väcka Linus som åker till skolan tidigt idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0