Livet leker inte just nu.

Jimmy har influensa och mår väldigt dåligt.
Jag har foglossningen från helvetet men får lov att bita ihop när Jimmy mår dåligt vilket resulterar i en och annan tår pga smärta och frustration. ( Nej jag gnäller inte på Jimmy ska jag väl förtydliga. Jag hade inte heller gjort många slängar med nästan 40 graders feber )
7 veckor kvar.

Adrian är sååå mammig. Inte ens ett toabesök får jag uträtta utan att han står och skriker utanför. Han vill att vi ska sitta ihop just nu.

Men nåt kul är att idag har mormor klippt Adrian och han vart såå fin så och ser helt plötsligt mycket äldre ut.





Snacka om att se stöddig ut på undre bilden :)


Kommentarer
Postat av: Carola

Fin kaxig liten fis! :)
Syynd att vi bor så långt bort ifrån varann, hade jag kunnit avlasta lite & då kanske fisen inte vart så blyg om vi hängde mycket! :)
Krya på Jimmy! KRAM

2013-01-20 @ 14:28:53
URL: http://carolalola.blogg.se
Postat av: jessamy

Haha. Bebis bebis mammis! skriker Leo.. (mammy eller mammios eller sammy). :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0